Supa toscana cu rosii si fructe de mare





Desi nu mai consum carne de ceva vreme, mananc cu placere fructe de mare sau peste cand am ocazia sa gasesc astfel de delicatese proaspete. In general crevetii ii prepar la tigaie cu lamaie, scoicile le prepar cu usturoi si patrunjel, caracatita pe gratar, iar pestele la cuptor. Zilele trecute cand am fost in piata de peste si am gasit mai multe fructe de mare foarte proaspete mi-am zis ca e cazul sa fac o supa de fructe de mare. Pentru un gust aparte am pus niste rosii cuburi de la Sun Food si bine am facut, caci a iesit o bunatate de supa! 

1 conserva rosii cuburi Sun Food
3 catei usturoi
10 migdale
3 linguri ulei masline
1/2 lingurita sofran 
1 ardei iute 
1 foaie dafin
1 lingura boia dulce
1 lingura bulion rosii
1 ceapa alba
1 mana scoici
10 creveti
2 tuburi calamari
4 caracatite baby
200 g peste cod file
1litru supa de peste sau apa
sare
piper



Pentru inceput puneti sofranul intr-o cana si turnati 50 de ml apa calda peste el, lasati sa se infuzeze. 


Intr-o oala incingeti 2 linguri ulei de masline, tocati cateii de usturoi si puneti-i la calit in uleiul incins


Dupa ce s-au rumenit usor si devine auriu, scoateti usturoiul din oala si puneti-l intr-un blender impreuna cu migdalele. Blendati totul bine pana ce obtineti o pasta.


Asezati din nou oala pe foc, incingeti ultima lingura de ulei de masline, tocati fin ceapa si usturoiul feliute si caliti-le la foc mic pana se inmoaie


Desfaceti conserva de rosii, adaugati continutul ei in oala peste ceapa impreuna cu boiaua si bulionul de rosii, adaugati pasta de usturoi si migdale



Turnati supa de peste sau apa


Apoi foaia de dafin, sare si piper si apa infuzata cu sofran. Lasati sa fiarba totul timp de 10 minute.


Adaugati fructele de mare si pestele, acoperiti cu un capac si lasati sa fiarba la foc mic timp de inca 10 minute. 



Serviti in boluri indivdiduale si presarati patrunjel proaspat


Serviti alaturi de felii de lamaie, si o paine cu coaja crocanta




 O supa numai buna vara!


 Enjoy!