Concurs de la Solaris




Cu siguranta v-am mai spus cat de important este sa-ti incepi ziua cu un mic dejun sanatos si satios. Satios nu inseamna intotdeauna in cantitati mari, ci..compus din elemente care sa-ti asigure necesarul zilnic de nutrienti necesari organismului tau, pentru a da randamente cat mai bune pe timpul intregii zile. 
Eu am ales dimineata sa mananc Dejunul Kollath. Despre el am mai vorbit AICI. Va spuneam atunci ca variantele sunt nenumarate atunci cand vine vorba despre acest dejun, deoarece in fiecare dimineata puteti schimba multe ingrediente sanatoase in cadrul lui. Puteti pune fructe proaspete, fructe uscate, seminte, chia, lapte de cocos, lapte de orez, si cate si mai cate!


Tocmai pentru ca aveti atatea idei referitoare la Dejunul Kollath, Solaris va provoaca la un concurs. 
Mai exact:
Puteti castiga unul dintre cele 3 cosuri Solaris, iar fiecare cos contine: 
Dejun Kollath Goji si Pin
Mix Musli Fara Zahar
Deliciu Rosu
Covrigei chimen
Seminte salata 100 g 

Ce trebuie sa faceti voi:
1. Sa dati Like pe Facebook paginii Solaris AICI 
2. Sa-mi lasati aici pe blog, in sectiunea comentarii de la aceasta postare un comentariu in care sa-mi spuneti cum v-ar placea sa va preparati voi Dejunul Kollath

Concursul incepe astazi, 31.07.2014 si se incheie pe data de 07. 08.2014, orele 23:59. Castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti  prin intermediul Random.org.si vor fi anuntati pe data de 08.08.2014.
Va rog:
Lasati un singur comentariu per participant
Nu lasati comentarii cu Anonim! Semnati comentariul cu nume si prenume.



Mult succes tuturor!