Povești, mâncăruri chinezești și multe amintiri




Astazi nu mancam, ci povestim! Povestim din inima si din suflet amintiri dragi despre China, despre mancare chinezeasca, trairi, sentimente, lacrimi, rasete, lectie de viata si muuulte altele, toate despre mine. In acest articol am lasat sa se faca cunoscuta o particica din mine, asa cum am fost eu, asa cum sunt acum.

Aici pe blog am pus doar un fragment din prima parte a articolului scris pe Lumea Mare, un site minunat unde puteti gasi multe lucruri interesante si frumoase, mai ales daca sunteti iubitori de calatorii. Partea I din articol o gasiti AICI., iar Partea II din articol o gasiti AICI
Pe aceasta cale, iti multumesc tie, Alina, suflet frumos si curat, si tie forever and ever beloved friend  Ximo xiaojie! :)

Iar voua, dragii mei, sper sa va placa! :)

Enjoy!