Nargila Grill&Bar


Din ce in ce mai mult incepe sa-mi placa bucataria arabeasca! Nu as refuza niciodata un castronel cu hummus si vreo 2 lipii pufoase si calde! Oh, si la desert baclava nu foarte dulce, cu muuulta nuca...! Gandurile astea ma napadesc acum, dupa ce intr-o seara am fost aici: la Nargila Grill&Bar. Un restaurant minunat in buricul targului, mai exact la Unirii, pe strada Bibescu Voda nr. 1. Daca l-ati ratat pana acum, sau l-ati vazut si nu l-ati testat inca, va spun eu mai multe despre el. Restaurantul este pe doua etaje, noi am stat la etajul 2, acolo unde muzica si atmosfera te binedispun inca de la intrare. 


 Inca de la intrare am fost intampinati de 2 fete minunate si frumoase Ioana si Laura, cu care am discutat si am ras toata seara.


 Seara, localul pare desprins din povestile cu Seherezada!


 Gasesti peste tot perne cu motive arabesti, matasuri fine, scaune pufoase, toate scaldate in luminile diafane ale lampadarelor frumos colorate,


sau a lumanaricilor asezate discret pe niste tavi minunate!



Pe data ni s-au asezat pe masa mancaruri alese care au disparut din castronele si farfurii intr-o clipa! :)



Salata de morcovi, Baba Ganoush cu pasta de susan, iaurt aromat, salata de castraveti...


salata proaspata cu rosii castraveti si ceapa rosie


delicioase fallafel mici, delicate si fierbinti


 si bineinteles hummus! Oh, the joy!


lipiile calde si pufoase nu au zabovit in cos mult timp, pentru ca au fost infulecate cat ai clipi! :)


si iaca a venit si al doilea rand de fallafel


cartofii prajiti au fost aromati, de o culoare galben placut


iar grill mix a fost desavarsit! Kebab de miel, frigarui de pui, vita aromata, toate au fost tare bune!


insa mie cel mai mult mi-au placut frigaruile! :)


garnitura proaspata si aratoasa: orez cu legume


si foarte aromat, pufos si proaspat, orez cu sofran si legume


bauturile sunt variate: ceai, cocktail, bauturi racoritoare, vin alb, vin rosu...



 desertul l-am servit intr-un cadru special...in zona lounge...tolaniti pe perne


acompaniati de muzica buna si pe toate gusturile: muzica arabeasca, muzica romaneasca, si chiar unele melodii live! Dj-ul are o voce tare placuta! Iar daca vreti si voi sa cantati alaturi de el, puteti sa o faceti! Din cate am inteles, se organizeaza si seri karaoke! Deci, go for it! :)



Dupa cum va spuneam, desertul l-am servit tolaniti pe perne, acompaniati de o narghilea buna (noi am optat pentru aroma de pepene si mar)


si bineinteles...baclava! Eh, va spun cu mana pe inima, asta este cea mai buna baclava pe care am mancat-o vreodata! Nu atat de dulce incat sa te lesine, crocanta, cu multe foite, si multa nuca. O bunatate!



 iar ca totul sa fie desavarsit, am avut parte si de momente artistice cu iz arabesc! :) 


Se vede ca aici toti oamenii uita de grijile cotidiene, sunt prietenosi si se simt bine: canta, danseaza, se distreaza. 



iar gazdele, minunate!


 Va multumesc mult de tot, fetelor! 


iar a doua zi de dimineata am servit o cafea aromata insotita de cea mai buna baclava! Asta pentru ca voi fetelor, ati avut grija ca seara de la Nargila Grill&Bar sa fie una de neuitat!


Abia astept sa revin in acest restaurant! :)