Momente de neuitat la Cina Regala




De vreo 2 saptamani incoace tot stau si ma gandesc cum sa incep, ce sa spun, ce sa cred...Asta nu pentru ca nu ar fi nimic de spus, ci dimpotriva! Emotiile si-au spus cuvantul, inca de cand am participat la Concursul organizat de Electrolux prin proiectul Passion4Cooking Electrolux , unde noi, food bloggerii am avut ocazia sa alegem una din retetele A.S.R Principesa Margareta indicate pe site-ul Electrolux, retete care se regasesc si in Cartea Regala de Bucate, care a iesit de sub tipar in anul 2010. Fiecare food blogger a putut sa-si aleaga numai o singura reteta din cele indicate si sa o pregateasca intr-o maniera unica, personala si creativa.

Sos de mango si rodii cu somon la cuptor a fost reteta care m-a facut sa traiesc emotii unice si de neuitat. 


Pe data de 28 mai, pe o zi ploioasa aveam sa ma prezint la Palatul Elisabeta direct in bucataria Casei Regale, pentru a pregati preparatul mai sus amintit. Timp sa facem poze n-am avut, si sub incidenta momentului sunt sigura ca nu as fi fost in stare sa fac 2 poze ca lumea, insa am primit la sfarsit unele foarte frumoase facute de Catalin Voicu (iti multumesc mult Catalin!).  Sincera sa fiu, nu stiu cand si cum a trecut timpul. Am in memorie doar niste flash-uri ca intr-un vis: un bol mare in care am tocat, tocat si iar tocat vreo 3 bucati de mango imense, ardei, usturoi, ceapa verde...un fir de patrunjel...




Si desi reteta a fost simpla, tot am avut nevoie de ajutoare, si ce ajutoare! Am cunoscut-o face to face pe Carmen , si le-am revazut pe fetele de la Golin Harris.



 Cat ai zice "somon", Carmen a tocat niste cepe rosii care mie mi-au dat batai de cap (draga mea, saru'mana mult de ajutor, rimelul meu o lua la vale fara tine :) ). 


Si uite asa dintr-odata bucataria Casei Regale se transforma intr-un restaurant de mare clasa, caci aici se gatesc 5 preparate care mai de care!

si cum se pregateau toate acestea ni se alatura...




Alteta Sa Regala Principesa Margareta



o prezenta delicata, eleganta care emana caldura si bunatate.

A stat alaturi de noi in bucatarie, ne-a intrebat despre preparatele pregatite, a raspuns intrebarilor presei, ne-a dat sugestii, a ascultat versiunea noastra de preparat


 Dupa atatea blitz-uri, fotografii si camere de luat vederi, e cazul sa ne prezentam preparatele finale. Facem fiecare turul mesei din sala mare, acolo unde ne asteptau si consortii nostri, jumatatile noastre iubite :). 
Cu mari emotii am pasit toti fiecare cu preparatul in brate dupa cum urmeaza:

Cenci cu crema de mascarpone de la Anca 


Sos de mango si rodii cu somon la cuptor by ME :)


Spuma de ou, creveti si avocado preparata de Anto 


Salata mexicana cu paine de porumb a la Brandusa 


Gateau au chocolat prajiturica lui Mihai


         
Insa cele mai mari emotii le-am avut atunci cand ni s-a inmanat  de catre A.S.R Principesa Margareta Cartea Regala de Bucate si o diploma de participare  din partea Electrolux




ne-am pozat toti cu mandrie si emotii in suflet :)



 in ziua aceea mai stiu ca a fost mare valva prin ziare si televiziuni, pe la Acasa TV, Realitatea Tvpe blogul Altetei Sale Regale Principele Radu, si a curs ceva cerneala virtuala pe Mediafax si Foodstory

pe langa toate aceste imagini, amintiri placute si emotii in suflet, am luat acasa cu mine cea mai pretioasa carte, semnata...



     Asta ca sa nu uit niciodata si sa am ce povesti nepotilor si stranepotilor mei ca eu, am fost la o Cina Regala.